خطرناک متعصبانہ منافقت کی 6 مثالیں

اگر آپ کو حیرت ہوئی ہے کہ ، کچھ عوامی / منتخب عہدیدار کیسے ، مخصوص مواقع پر اپنی رائے دہندگان کے جواز کو پیش کرتے ہوئے ، اپنے ووٹوں کے منصب کا جواز پیش کرتے ہوئے ، بیان کرتے ہیں تو ، وہ ان مخصوص چیزوں کی مخالفت کرتے ہوئے مخصوص قانون سازی ، اقدامات ، اور / یا اخراجات کی حمایت کرتے ہیں۔ ، دوسرے اوقات میں ، آپ امریکی عوام کو ، ساکھ دینے کے بجائے ، شاید زیادہ توجہ دے رہے ہیں! اس کی بدترین حد تک ، ہم نے کتنی بار ، جماعت پرست سیاست کا ثبوت دیکھا ہے؟ لہذا ، یہ نہیں ہونا چاہئے ، حیرت کی بات ہے ، بہت سارے ، ہمارے سیاسی نظام ، سیاست ، اور سیاستدانوں سے بڑھ چکے ، تھک چکے ہیں! صرف یہ ہی نہیں ، کیا اکثر یہ لوگ منافق ہی ہوتے ہیں ، لیکن ، جب وہ معیاری پالیسی مہیا کرنے اور ضروری اقدامات کرنے سے پہلے متعصبانہ سیاست ڈالتے ہیں ، تو زیادہ تر اچھ forے کے لئے ، یہ پارٹی اکثر خطرناک (یا بدتر) ہوجاتی ہے! اس بات کو ذہن میں رکھتے ہوئے ، یہ مضمون خطرناک تعصب پسندانہ منافقت کی 6 مثالوں پر ، مختصر طور پر ، غور ، معائنہ ، جائزہ ، اور تبادلہ خیال کرنے کی کوشش کرے گا۔

1. ٹیکس اصلاحات کی قانون سازی 2017 میں منظور کی گئی: اگرچہ ، صدر ڈونلڈ ٹرمپ ، اور ان کے ریپبلکن – کنٹرولڈ ، کانگریس نے ، اس قانون کو فروغ دیتے ہوئے ، اس پر زور دیتے ہوئے کہا کہ ، درمیانے طبقے کے بہترین مفادات ، اور مزدور طبقات (خاص طور پر ، سمجھا جاتا ہے ، درمیانے طبقے کے) ) ، ایک مکمل تجزیہ ، اشارہ کرتا ہے ، اس سے سب سے زیادہ فائدہ اٹھانے والے ، دولت مند امریکی ، اور سب سے بڑی کارپوریشن تھے! اس سے قبل ، خوفناک وبائی بیماری سے پہلے ، اس نے ایک کھرب ڈالر کا خسارہ پیدا کیا ، جس نے اس قوم میں ٹرائل – ڈاون اکنامکس کے تصور پر زور دیا ، جو کبھی کامیاب نہیں ہوسکا! وہی لوگ ، جنہوں نے اس وقت کچھ بھی غلط نہیں پایا ، اعلان کیا ، یہ کتنا بڑا عمل ہے ، اس نے عوامی صحت سے متعلق ، بندشوں کے معاشی اثرات کی وجہ سے ، بہت سارے امریکیوں کی ضرورت کے محرک بلوں کی مخالفت کی ہے!

2. سکاٹس تقرریاں: سنہ 2016 کے اوائل میں ، سینیٹ کی اکثریت کے رہنما مِچ مک کانل نے ، صدر اوبامہ ، سپریم کورٹ ، نامزد ، کے ، وقت کی اہم وجہ کے طور پر ، غور کرنے پر اپنے اعتراضات کا اعلان کیا! سینیٹر لنڈسے گراہم نے کہا ، انہیں اس نام نہاد پالیسی کے بارے میں سختی سے محسوس ہوا ، اگر وہ مستقبل میں کبھی اس کی حمایت کرتے ہیں تو ، ان کا ذاتی طور پر جوابدہ ہونا چاہئے۔ پھر بھی ، جب ٹرمپ 2020 میں ، صدارتی انتخابات سے قبل ، دو مہینے سے بھی کم وقت کے ساتھ ، اپنے حالیہ نامزد امیدوار کو عدالت میں مقرر کررہے تھے ، تو ، وہ ، آسانی سے ، اس خیال ، وغیرہ کو نظر انداز کرتے تھے!

Trump. ٹرمپزم: بہت سے اعتراضات میں ، بہت سے لوگوں کو ، ٹرمپ ازم ، اس کا خیال رکھتا ہے ، مسٹر ٹرمپ ، دوسروں کے مقابلے میں کہیں مختلف معیارات کے مطابق ہیں! جب ، حال ہی میں ، ایک قیاس آرائی ، قدامت پسند ، پولیٹیکل ایکشن کمیٹی نے ، ٹرمپ کے ، سونے کے مجسمے کا انکشاف کیا ، یہ انجیلی بشارت ، اس نقطہ نظر کو خریدا۔ جب کوئی بھی ، کوئی بھی ، دعویٰ کرنے والا ، مذہبی ہونے کا دعویٰ کرسکتا ہے ، تو وہ کسی بھی آدمی کی عبادت کرتے ہیں؟

Cap. دارالحکومت کی بغاوت: کسی بھی ذاتی ذمہ داری سے انکار ، سابق صدر ، اور ان کے منتخب کردہ کچھ حامی ، واضح پیغامات ، پھینک ، بے بنیاد – شکوک و شبہات ، انتخابات پر اور چھ جنوری کے احتجاج کا خیرمقدم ، جو بغاوت کے ساتھ ہی ختم ہوا ، دارالحکومت میں ، اور کچھ سیاسی دشمنوں کے خلاف بیانات ، دھمکیاں۔ وہ ، جو ، جو ، اکثر ، آسانی سے ، امن و امان کی جماعت ہونے کا دعوی کرتے ہیں ، ، ان فسادات ، وغیرہ کی مذمت کرنے سے انکار کیسے کرسکتے ہیں؟

Pand. وبائی امتیاز کا منصوبہ: جب ٹرمپ صدر تھے تو بہت سے لوگوں کو محرک کی جسامت پر تھوڑا سا اعتراض تھا ، جس نے ، ہر ریپبلکن نے ، جب بائڈن نے اپنا تجویز پیش کیا تھا ، حالانکہ ، تقریبا every ہر ماہر اقتصادیات وغیرہ نے کہا تھا۔ ، اب اس کی ضرورت ہے ، اور ضروری ہے! دولت مندوں کو فوائد مہیا کرتے ہوئے ، اس وبائی امراض کی وجہ سے ، کتنے تکلیف اور تکلیف برداشت کر رہے ہیں ، اس سے کوئی فرق نہیں پڑا! ان کے بارے میں جو کچھ بھی کہہ سکتا ہے وہ منافق ہے۔

common.عام شعور کے بجائے ، عوامی صحت کے تحفظ کے بجائے ، وہ سیاست کا سہارا لیتے ہیں !: کیا سیاست کی ڈیوٹی ، نمائندگی اور خدمت کی ترجیح نہیں ہونی چاہئے ، جب ایک منتخب عہدیدار ، فرائض ، نمائندگی اور خدمت کی بات کرے تو؟ ، کی خدمت ، اور نمائندگی کے لئے منتخب کیا جاتا ہے؟

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

BFT News © 2022 Frontier Theme