4 مشترکہ PS5 مسائل اور ان کے حل

بالکل کسی بھی ڈیوائس کی طرح ، PS5 میں وقتا فوقتا سسٹم کے مسائل اور خرابیاں رہتی ہیں۔ جس دن سے پہلے PS  اس یونٹ میں صارفین نے متعدد دشواریوں کی اطلاع دی ہے ، جیسے ڈاؤن لوڈ کی غلطیاں اور بریکنگ ایشوز۔ اچھی خبر یہ ہے کہ زیادہ تر مسائل حل ہوسکتے ہیں۔ اس مضمون میں ، ہم پلے اسٹیشن 5 کے 4 عمومی مسائل اور ان کو حل کرنے کے لئے نکات کے بارے میں بات کرنے جارہے ہیں۔

مزید معلومات کے Read پڑھیں

1. ریسٹ موڈ کی خرابیاں

پی ایس 5 کے ساتھ باقی وضع غلطیاں کافی عام ہیں۔ کچھ لوگوں کے مطابق ، جب گیم پلے کے دوران ریسٹ موڈ میں ہوتے ہیں تو انہیں پریشانی ہوتی ہے ، جبکہ دوسروں کو کنسول بیدار کرنے میں پریشانی ہوتی ہے۔ ان مسائل کے نتیجے میں ، کنسول کریش ہوسکتا ہے یا پاپ اپ پیغامات دکھا سکتا ہے جس میں صارف کو ہارڈ ڈرائیو کو ٹھیک کرنے کا کہا گیا ہے۔

جہاں تک باقی موڈ کے معاملات کا تعلق ہے ، آپ کو خصوصیت کو غیر فعال کرنے کی ضرورت ہے۔ ابھی تک کوئی دوسرا ممکنہ حل نہیں ہے۔

2. چارج کرنے کی دشواری

کچھ صارفین کے مطابق ، ان کے پاس یونٹ کے ڈوئل سینس کنٹرولر سے چارج کرنے کے معاملات تھے۔ سب سے عام مسئلہ باقی وضع میں کنٹرولر کو چارج کرنے سے قاصر ہونا ہے۔ نتیجے کے طور پر ، گیمنگ سیشن کے دوران بیٹریاں تیزی سے ختم ہو جاتی ہیں۔

یہ کنسول کا مسئلہ نہیں ہے۔ زیادہ تر معاملات میں ، یہ صارف کی غلطی ہے۔ اگر آپ کو اس مسئلے کا سامنا ہے تو ، آپ کو باقی حالت کو چالو کرنا چاہئے۔ اگر آپ نہیں جانتے ہیں تو ، آپ پاور سیونگ کی ترتیبات کو چیک کرسکتے ہیں۔ لہذا ، اگر یہ اس کو ٹھیک نہیں کرتا ہے تو ، آپ کو راگ کو یونٹ کی پچھلی بندرگاہوں میں پلگ کرنا چاہئے۔

3. ڈیٹا کی منتقلی کی دشواریوں

کچھ PS5 مالکان PS4 کو بھی استعمال کرتے ہیں۔ اور کچھ صارفین کو اپنے پرانے سسٹم سے ڈیٹا کو تازہ ترین میں منتقل کرنے کی ضرورت ہے۔ اس عمل کے دوران ، ان کے پاس کچھ مسائل ہیں۔ لہذا ، اگر آپ کو نئے یونٹ میں ڈیٹا منتقل کرنا مشکل معلوم ہوتا ہے تو ، LAN یا USB کیبلز کی جانچ کریں۔ کچھ لوگوں کے مطابق ، جہاں تک ڈیٹا کی منتقلی کا تعلق ہے ، وائی فائی بہترین نتائج دیتی ہے۔ لہذا ، آپ کو یہ دیکھنا چاہئے کہ آیا یہ کام کرتا ہے۔

4. مسائل ڈاؤن لوڈ کریں

یونٹ میں زیادہ تر دشواری ڈاؤن لوڈ سے متعلق ہیں۔ مثال کے طور پر ، آپ کو ایک مسئلہ درپیش ہوسکتا ہے جہاں ڈاؤن لوڈ غیر معینہ مدت تک جاری رہتا ہے اور ایسا کبھی پوری نہیں ہوتا ہے۔ ایک آسان حل آلہ کو فیکٹری کی ترتیبات پر ری سیٹ کرنا ہے۔ اگر آپ اس حل کو آزمانا چاہتے ہیں تو ، پہلے اپنے یونٹ کا بیک اپ لینا نہ بھولیں۔

دوسرا حل یہ ہے کہ آپ اپنے PS5 کے سسٹم سافٹ ویئر کو اپ ڈیٹ کریں۔ ایک بار اپ ڈیٹ ہوجانے کے بعد ، آپ کو ڈیٹا بیس کو دوبارہ بنانے کے ل safe یونٹ کو سیف موڈ میں شروع کرنا چاہئے۔

نتیجہ اخذ کرنا

مختصرا. ، اگر آپ اس مضمون میں دیئے گئے نکات پر عمل کرتے ہیں تو ، آپ اپنے پلے اسٹیشن 5 کے ساتھ کچھ انتہائی عام مسائل حل کر سکتے ہیں۔ اگر آپ کے پاس کچھ اور مسائل ہیں تو ، ہم آپ کو مشورہ دیتے ہیں کہ آپ کسی پیشہ ور سے رابطہ کریں۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

BFT News © 2022 Frontier Theme