علیزے شاہ کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل

[ad_1]

پاکستان شوبز انڈسٹری کی اداکارہ علیزے شاہ کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہو گئی ہے۔

اداکارہ علیزے شاہ نے فوٹو اینڈ ویڈیو شیئرنگ ایپ انسٹاگارم پر اپنی ایک ویڈیو پوص ٹکی ہے۔

اداکارہ کی جانب سے پوسٹ کی جانے والی ویڈیو میں علیزے ساحلِ سمندر کے کنارے پر چل رہی اور سورج کی روشنی ان کی خوبصورتی میں مزید اضافہ کر رہا ہے۔

مداحوں کی جانب سےا داکارہ کی ویڈیو کو بہت پسند کیا جا رہا ہے اور کمنٹ میں اداکاری کے حسن کی بہت تعریف کی جا رہی ہے۔

اس قبل بھی اداکاری کی ویڈیو وائرل ہوئی جس میں دیکھا جا سکتا ہے کہ وہ میک اپ روم میں موجود ہیں اور بہت خشگوار موڈ میں گانا گا رہیں ہیں۔

 

واضح رہے اداکارہ علیزے شاہ اور معورف گلوکار علی ظفر کے چھوٹے بھائی دانیال ظفر کی ایک ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہو ئی تھی۔

دانیال ظفر اور اداکارہ علیزے شاہ کی دوستی کے آج کل سوشل میڈیا پر خوب چرچے ہو رہے ہیں۔

 دانیال ظفر کی جانب سے اپنے سوشل میڈیا اکاؤنٹ انسٹاگرام پر ایک نئی اسٹوری شیئر کی گئی جس میں وہ علیزے شاہ کو ڈراتے ہوئے دیکھے جا سکتے ہیں۔

دانیال ظفر کی ویڈیو اسٹوری  سے بخوبی اندازہ لگایا جا سکتا ہے کہ دونوں کسی پروجیکٹ میں ایک ساتھ کام کر رہے ہیں اور سیٹ پر موجود ہیں۔

تاہم  گلوکار علی ظفر کے چھوٹے بھائی دانیال ظفر بھی پیشے کے لحاظ سے گلوکار ہیں اور ماڈلنگ بھی کرتے ہیں، اب اُنہوں نے باقاعدہ اداکاری کا بھی آغاز کر دیا ہے۔

دانیال عزیز کی ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ علیزے شاہ اپنے موبائل میں مصروف ہیں جبکہ دانیال عزیز اِنہیں ایک اونچی آواز کے ذریعے ڈراتے ہیں۔

دانیال ظفر کی یہ ویڈیو سوشل میڈیا پر بھی خوب وائرل ہو ئی جس پر مداحوں کی جانب ان دونوں کی دوستی دیکھ کر خوشگوار حیرانی کا اظہار بھی کیا گیا۔


Double Click 970 x 90



[ad_2]

Source link

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

BFT News © 2022 Frontier Theme