افتتاحی تقریب کے ساتھ پی ایس ایل 2021 کا آغاز

افتتاحی تقریب نیشنل اسٹیڈیم کراچی میں ہوئی احسان مانی کا کہنا ہے کہ اگر COVID-19 کی صورتحال بہتر ہوئی تو مزید تماشائیوں کو اس کی اجازت دی جاسکتی ہے
افتتاحی تقریب میں عاطف اسلم ، عمران خان ، ہمائما ماللک ، نصیبو لال ، ایما بیگ اور ینگ اسٹنرز نے پرفارم کیا

کراچی: پاکستان کا سب سے بڑا ٹی ٹونٹی ٹورنامنٹ ، پاکستان سپر لیگ نے ہفتہ کے روز دفاعی چیمپئن کراچی کنگز اور ون ٹائم فاتح کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے مابین افتتاحی میچ سے قبل اسٹار اسٹڈڈ افتتاحی تقریب کے ساتھ کراچی میں آغاز کیا۔

یہ دوسرا موقع ہے جب کراچی میں افتتاحی تقریب کا انعقاد کیا جارہا ہے۔ نیشنل اسٹیڈیم کراچی نے 2020 ایڈیشن کی افتتاحی تقریب منعقد کی تھی۔

جبکہ پہلے چار ایڈیشن کی افتتاحی تقریبات دبئی میں منعقد کی گئیں۔
تقریب ، جس میں 20٪ بھیڑ شرکت کررہی ہے ، کو پاکستان کے قومی ترانے کے ساتھ کھولا گیا۔

پی سی بی کے چیئرمین احسان مانی نے تقریب کے آغاز میں بیرون ملک مقیم کھلاڑیوں ، معاون عملہ اور مہمانوں کا استقبال کیا۔

مانی نے کہا ، "اس سال پی ایس ایل صرف کراچی اور لاہور میں کھیلا جارہا ہے اور کورون وائرس کی وجہ سے 7،500 افراد کراچی میں [میچوں میں] شرکت کرسکیں گے اور 5،500 لاہور میں ،” منی نے کہا۔ انہوں نے مزید کہا کہ وہ "پر امید ہیں” کہ اگر صورتحال مستحکم رہی تو مزید لوگوں کو میچوں میں شرکت کی اجازت ہوگی۔
انہوں نے پی ایس ایل کو پاکستان کا سب سے بڑا برانڈ بنانے پر شائقین کا شکریہ بھی ادا کیا۔ انہوں نے پی سی بی کو پی ایس ایل کے انعقاد کی اجازت دینے پر حکومت کا شکریہ بھی ادا کیا۔

مانی نے تمام چھ ٹیموں کو مقابلے میں بہترین قسمت کی خواہش کی اور امید ظاہر کی کہ بہترین ٹیم ٹرافی جیتتی ہے۔

مانی کے استقبال کے بعد ، HBL صدر نے حاضرین سے گفتگو کی۔

رسمی انجام دینے کے ساتھ ہی ، سپر اسٹار عاطف اسلم نے اپنے گانے آدات کے ساتھ اسٹیج لیا ، جس نے انہیں ملک میں شہرت دلانے کیلئے گولی ماری۔
عاطف کی کارکردگی سے سامعین دنگ رہ گئے ، گلوکار عمران خان اپنے ہٹ گانا ‘ایمپلیفائر’ کے ساتھ آئے۔

تاہم ، اداکارہ ہمائما میلک نے عمران خان کی دھڑکن پر ‘ایمپلیفائر’ ، ‘بیوفا’ اور دیگر گانوں پر رقص کرتے ہوئے اس کی کارکردگی کو مزید وسعت بخشی۔

عاطف کے ذریعہ سامعین کے ساتھ ، عمران خان اور ہمائما ماللک۔

ناسبو لال ، آئما بیگ ، اور ینگ اسٹنرز کے لئے یہ تیار کیا گیا تھا کہ وہ اس سال کے ایڈیشن ‘گروو میرا’ کے لئے ترانے کے ساتھ سامعین کو راغب کریں۔

تمام تقریبات کو ختم کرنے کے لئے ، پی سی بی نے آتش بازی کا مظاہرہ کیا جس میں کرکٹ کے تہواروں کا آغاز ہوتا ہے۔

اب دفاعی چیمپین کراچی کنگز کا مقابلہ سیزن کے پہلے میچ میں ایک رات کے میچ میں کوئٹہ گلیڈی ایٹرز سے ہوگا۔کھلاڑی جس نے کورونا وائرس کے لئے مثبت تجربہ کیا اس میں پہلے علامات کی نمائش ہوئی تھی اور وہ الگ تھلگ گزر رہا تھا۔ اسے 10 دن کے لئے قید رکھا جائے گا اور "قابل اطلاق دوبارہ انٹری پروٹوکول کے مطابق ایک بار پھر اس پہلو کے ساتھ ضم ہوجانے” سے قبل دو منفی کوویڈ 19 ٹیسٹ کی بھی ضرورت ہوگی۔

دریں اثنا ، دو افراد جنہوں نے پروٹوکول توڑ لئے ان کو "تین بار داخل ہونے والے پروٹوکول کے مطابق بائیو سیفٹی بلبلا” میں دوبارہ داخلے کی اجازت ملنے سے قبل ان کو تین دن کے سنگرودھ کے عرصے میں کوڈ 19 کے لئے دو منفی ٹیسٹ دکھانا پڑے گا۔ .

بیان میں نوٹ کیا گیا ، "پی سی بی مایوس ہے کہ کسی ایک فریق کے دو ارکان نے لاپرواہی کا مظاہرہ کیا اور کسی ایسے شخص سے رابطے میں آکر بائیو محفوظ بلبل پروٹوکول کی خلاف ورزی کی جو بلبلے کا حصہ نہیں تھا ،” بیان میں بیان کیا گیا۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

BFT News © 2022 Frontier Theme