سٹار اسپورٹس لائیو سٹریمنگ

2,391

سٹار اسپورٹس نے ہندوستان اور اس کے برصغیر میں آئی پی ایل 2021، آئی سی سی ورلڈ کپ 2023، ایشیا کپ 2022، ورلڈ ٹیسٹ چیمپئن شپ (ڈبلیو ٹی سی) اور ٹی 20 ورلڈ کپ 2021 کے کرکٹ میچوں کا براہ راست نشر کیا ہے۔ یہ تمام میچز اور ایونٹس مختلف سٹار نیٹ ورک انڈیا چینلز پر براہ راست نشر کیے جائیں گے، بشمول سٹار اسپورٹس 1، سٹار اسپورٹس 2، اور سٹار اسپورٹس 3۔

سٹار اسپورٹس لائیو ہندوستان کے سب سے بڑے اسپورٹس براڈکاسٹرز میں سے ایک ہے۔ اس نے ہمیشہ ہندوستان میں کھیلوں کی راہ ہموار کی ہے۔ ملک سے باہر، سٹار اسپورٹس میڈیا کے ناظرین اور مداح بھی ہیں۔ عام طور پر میڈیا کرکٹ لائیو سٹریمنگ سے منسلک ہوتا ہے۔

اسٹارٹ اسپورٹس (سابقہ ​​ESPN اسٹار اسپورٹس) والٹ ڈزنی کمپنی انڈیا کی ملکیت ہے۔ اس سے پہلے، میڈیا تنظیم نے ESPN نیٹ ورک کے ساتھ میڈیا آپریشنز میں تعاون کرنے کے لیے ایک معاہدہ کیا تھا۔ 2012 میں، Start Sports Media نے ESPN نیٹ ورک کا اسٹاک حاصل کیا۔

سٹار اسپورٹس آئی سی سی ورلڈ ٹیسٹ چیمپئن شپ – ڈبلیو ٹی سی فائنل کو سٹار اسپورٹس پر ٹیلی کاسٹ کرے گا جو پانچ مختلف زبانوں (ہندی، انگریزی، تامل، تیلگو اور کنڑ) میں دستیاب ہوگا۔ ہندوستان میں، Star Sports Live آپ کو مردوں اور خواتین کے T20 ورلڈ کپ 2021 اور دیگر ICC ایونٹس جیسے چیمپئنز ٹرافی اور ٹیسٹ چیمپئن شپ 2021 کی براہ راست کرکٹ نشریات پیش کرتا ہے۔

یہ میڈیا گروپ بہت سے چینل چلاتا ہے۔ میڈیا گروپ اپنی خبروں کی کوریج کے لیے بھی مشہور ہے کیونکہ اس کے بہت سے چینلز اکثر بریکنگ نیوز اسٹوریز کو کور کرتے ہیں۔ یہ عوامل مل کر اسے کھیلوں کا سب سے بڑا نیٹ ورک بناتے ہیں۔ اصل میں، اسٹار انڈیا میڈیا گروپ کا مالک تھا۔ بھارت، نیپال، بھوٹان، سری لنکا، مالدیپ اور بنگلہ دیش میں، سٹار اسپورٹس میڈیا کی توجہ حاصل کرتا ہے۔

ICC T20 ورلڈ کپ 2021 لائیو سٹریم سٹار اسپورٹس پر
اسی طرح مردوں کا ورلڈ کپ T20I آسٹریلیا میں ہونے جا رہا ہے، اس بار آسٹریلیا خواتین کے T20 CWC 2020 کی میزبانی بھی کر رہا ہے جو فروری 2022 میں شروع ہونے جا رہا ہے۔ آئندہ ICC ٹورنامنٹ ICC Women’s T20 2022 ورلڈ کپ کا لائیو کرکٹ ایکشن دیکھیں ہندوستان میں اسٹار اسپورٹس لائیو ٹی وی چینل پر۔

بلیزنگ سٹار ICC 2023 کرکٹ ورلڈ کپ ٹورنامنٹ کا آفیشل براڈکاسٹنگ پارٹنر ہے۔ اس کے علاوہ، لائیو کرکٹ سٹریمنگ، لائیو نتائج، لائیو اسکور، اور بال بائی بال لائیو میچ کے تبصرے دستیاب ہوں گے۔

اسٹار اسپورٹس 1 اور اسٹار اسپورٹس 1 ایچ ڈی وہ دو اہم ٹی وی چینلز ہیں جو ہندوستانی کرکٹ کے شائقین کو ہندی کمنٹری پیش کریں گے۔ اگر ہندوستانی ٹیم اچھی کارکردگی دکھا رہی ہے تو ہندوستانی شائقین ہندی میں تبصرے سن کر بہت پرجوش ہیں۔ تاہم، اگر آپ گھر سے دور ہیں اور آپ کے ٹیلی ویژن تک رسائی نہیں ہے، تو آپ سٹار اسپورٹس سے نشر ہونے والے لائیو کرکٹ میچز تلاش کر سکتے ہیں۔

اسٹار اسپورٹس کے بنیادی طور پر دو چینلز ہیں، اور اسٹار اسپورٹس 1 ہندی بنیادی طور پر گاؤں والوں کے لیے ہے۔ اور دیسی شائقین جو آکاش چوپڑا اور دیگر کرکٹ کھلاڑیوں کی آواز میں تبصرے سننا پسند کرتے ہیں، اسٹار اسپورٹس 1 انگلش شہری کرکٹ کے شائقین کی طرف سے بڑے پیمانے پر وزٹ کیا جاتا ہے۔

یہ چینل Star Sport مفت میں گیم آن لائن دیکھنے کا بہترین آپشن ہے۔ اسٹار اسپورٹس ہندوستان اور برصغیر میں کرکٹ پر تفریح ​​کا بنیادی ذریعہ ہے۔ اس کے علاوہ، یہ اسپورٹس چینل ہندوستان میں کرکٹ، فٹ بال، فیفا، فٹ بال، ٹینس، کبڈی، اور ہاکی کی براہ راست کوریج پیش کرتا ہے۔

آج کا لائیو میچ دیکھنے کے لیے نیچے کے بٹن پر کلک کریں۔

لائیو کرکٹ میچ

اسٹار اسپورٹس پر آئی پی ایل 2021 کا لائیو سلسلہ
اسٹار اسپورٹس گھریلو اور بین الاقوامی کھیلوں جیسے کرکٹ، ہاکی، بیس بال اور فٹ بال کے لیے سب سے بڑا براہ راست نشریاتی ٹی وی چینل ہے۔ اگر آپ آئی پی ایل کو براہ راست دیکھنا چاہتے ہیں تو آپ اسے خصوصی طور پر کرکٹ لائیو ویب سائٹ پر دیکھ سکتے ہیں۔ آپ انڈین پریمیئر لیگ 2021 کو سٹار اسپورٹس پر براہ راست دیکھ سکتے ہیں جو انٹرنیٹ، ٹی وی چینلز اور ویب سائٹ پر لائیو نشر کرتا ہے۔

بلا شبہ، انڈین پریمیئر لیگ آئی پی ایل دنیا کی سب سے مشہور T20I کرکٹ لیگ ہے۔ ہمیشہ کی طرح، ہاٹ اسٹار اور اسٹار اسپورٹس کے پاس آئی پی ایل 2021 (سیزن 14) کے نشریات کے حقوق ہیں۔ اس کے علاوہ، سٹار کرکٹ، سونی نیٹ ورکس (سونی سکس، میکس، لیو، ٹین) کے پاس بھی انڈین پریمیئر لیگ کے نشریاتی حقوق ہیں۔

بھارت میں، سٹار اسپورٹس نیٹ ورک نے بنگلہ دیش میں ورلڈ الیون بمقابلہ ایشیا الیون کے درمیان دونوں T20I میچوں کو ٹیلی کاسٹ کیا۔ پاکستانی شائقین کے لیے یہ قدرے بدقسمتی اور افسوسناک لمحہ ہے کہ ایشیا الیون کے اسکواڈ میں کوئی پاکستانی کھلاڑی نہیں ہے۔ ہندوستان کے سب سے بڑے اسپورٹس چینل سٹار اسپورٹس نیٹ ورک پر ورلڈ الیون بمقابلہ ایشیا الیون آن لائن میچوں کی مفت لائیو نشریات دیکھنے کے لیے تیار ہو جائیں۔

موبائل فونز پر اسٹار اسپورٹس کی لائیو کوریج
اسمارٹ فون پر کرکٹ دیکھنا آن لائن کرکٹ دیکھنے کا سب سے آسان اور قابل اعتماد طریقہ ہے۔ بہت سے لوگ ٹیلی ویژن کے بجائے اپنے موبائل پر کرکٹ کی لائیو سٹریمنگ دیکھنا پسند کرتے ہیں۔ کرکٹ ہندوستان میں سب سے زیادہ مقبول اور دیکھے جانے والے کھیلوں میں سے ایک ہے۔ کئی لوگ اپنے فون پر صرف ایک کلک سے میچوں کی اسٹریمنگ دیکھنے کے لیے سٹار اسپورٹس ایپ کا استعمال کرتے ہیں۔

سٹار اسپورٹس کے پاس ہندوستان میں کرکٹ میچوں کو براہ راست نشر کرنے کے لیے پانچ مختلف چینلز ہیں۔ اس فہرست میں اسٹار اسپورٹس 1، اسٹار اسپورٹس 2، اسٹار اسپورٹس 3، اسٹار اسپورٹس 1 ہندی، اسٹار اسپورٹس ایچ ڈی شامل ہیں۔ ہندی میں Star Sports 1 پر CWC 2023 کے لائیو کرکٹ میچوں کی ہندوستانی کمنٹری سے لطف اندوز ہوں۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.