یاسمین راشد شہبازشریف سےزیادہ بیمارہیں، وہ علاج ملک میں کروارہی ہیں

[ad_1]

وفاقی وزیر فواد چوہدری کا کہنا ہےکہ وزیرصحت پنجاب یاسمین راشد مسلم لیگ ن کے صدر شہبازشریف سےزیادہ بیمارہیں، وہ علاج ملک میں کروارہی ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر اطلاعات و نشریات فواد چوہدری نے پریس کانفریس کرتے ہوئے کہاکہ  ملک سےباہرجانے کے لیے شہبازشریف کی گارنٹی کوکیسےماناگیا؟ وہ خودایک مفرورکی گارنٹی کوپورا نہیں کرسکے۔

انہوں نے کہاکہ نظام کےخلاف ہماری جدوجہد جاری رہےگی، آصف زرداری نےبھی کہا تھا نوازشریف کو ملک واپس آناچاہیے، یاسمین راشد شہبازشریف سے زیادہ بیمارہیں، وہ علاج ملک میں کروارہی ہیں۔

وفاقی وزیر نے کہاکہ  شہباز شریف کے باہرجانے کے فیصلے پر ہمارے قانونی راستےموجود ہیں، ہماری شریف خاندان سے کوئی ذاتی لڑائی نہیں۔ نوازشریف کےایک فلیٹ کی قیمت45 ملین پاؤنڈ سے زائدہے۔

انہوں نے بتایاکہ ملک کےجمہوری نظام میں اختیارات محدود ہیں، ہمیں حکومت ملی ہے لیکن نظام بدلنےکیلئے جدوجہد جاری ہے،جاوید اقبال کی قیادت میں نیب نے400ارب روپے ریکور کیے۔

وفاقی وزیر اطلاعات و نشریات نے کہاکہ مختلف طریقوں سے پاکستان کاپیسہ باہر بھیجا گیا، پانامہ پیپرزسے پتا چلا شریف خاندان ملک کا اربوں روپے باہرلے گیا، شریف خاندان نے اپنے دوراقتدار میں قوم کا پیسہ بیرون ملک بھیجا۔

فوادچوہدری نے کہاکہ یہ جو پیسے ہیں یہ ہمارے نہیں عوام کے ہیں، منی لانڈرنگ کے پیسےسے شریف خاندان نے لندن میں جائیدادیں خریدیں۔


Double Click 970 x 90

[ad_2]

Source link

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

BFT News © 2022 Frontier Theme